De meest voorkomende reden voor mislukkingen van landschapsbedrijven is een gebrek aan kennis van wat er nodig is om de onderneming financieel te exploiteren. Het berekenen van de kosten is een belangrijke activiteit die uw bedrijf kan scheiden van andere landschapsbedrijven. Het starten van een bedrijf is al moeilijk genoeg voordat je nadenkt over de kansen. En als je dat doet, lijkt het erop dat ze tegen je zijn gestapeld.
Studies hebben aangetoond dat slechts 15 procent van de kleine bedrijven na hun eerste 5 jaar overleeft. Niet erg geruststellend; maar bij U, S. Lawns hebben de bedrijven waarmee we samenwerken een veel hoger slagingspercentage Dus, wat maakt het verschil?. Laten we eens kijken naar 5 fundamentele mislukkingen van kleine bedrijven en enkele oplossingen die we in de loop der jaren hebben gezien.
Sommige aannemers verbeteren hun gezondheidsdekking, 401 (k) opties en andere voordelen om mensen van hoog kaliber aan te trekken en te behouden. Velen gebruiken banenbeurzen om jonge werknemers te werven, of overheidsprogramma's zoals H-2B om tijdelijke immigrantenwerknemers in dienst te nemen. Maar het verschil tussen sollicitanten die op zoek zijn naar werk en carrièregerichte professionals kan spelveranderend zijn. Sinds CPS in 1983 werd opgericht als Colorado Pump and Supply met een focus op irrigatie, is de distributeur verder gegaan dan sprinklers om landschapsverlichting, waterpartijen, meststoffen en vuurkorven te bieden, aangezien aannemers zich hebben gediversifieerd.
Stel je een voetbalteam voor tijdens een aanvallende run. Ze vechten tegen de bal op het veld. Ze krijgen een paar risicovolle passen om de eerste downs te maken totdat ze binnen tien meter van de touchdown zijn. Het uitvalpercentage bij het starten van een eigen bedrijf is ongelooflijk hoog.
Waarom wordt uw gazonverzorgingsbedrijf de 1 van de 5 kleine bedrijven die het eigenlijk anderhalf jaar halen? Zelfs als je het gevoel hebt dat je de knowhow en vaardigheden hebt om een bedrijf te runnen, zijn de statistieken tegen je. Waarom mislukken zoveel bedrijven? Nou, ik heb het gevoel dat het voornamelijk te wijten is aan interne problemen. Problemen met kantoorbeheer leiden tot veel zakelijke mislukkingen. Gebrek aan boekhouding en een papierwerksysteem.
Niet zorgen voor je boekhouding en papierwerk. Je rekeningen niet bijhouden en betalen. Beheer uw bedrijfsresultaten Vroegtijdig cashflowproblemen tegenkomen is een van de grootste uitdagingen voor kleine landschapsbedrijven. Er zijn gevestigde bedrijven die al jaren actief zijn, meer ervaring hebben dan u en al een gevestigde klantenlijst hebben.
Onderwijs, training en het delen van ideeën zijn cruciaal voor het succes van een tuinarchitect, of het nu gaat om brancheverenigingen zoals PLANET, vakpublicaties, netwerkevenementen of consultants. Slimme landschapsarchitecten weten wat hun werk waard is en leren hun klanten om hoge kwaliteit te waarderen tegen lage kosten. Als een kleine achtertuin het ontwerpprobleem voor landschapsarchitectuur is dat u op dit moment teistert, is de eerste stap bij het aangaan van deze uitdaging om uw denken opnieuw te kaderen om alle positieve punten van het hebben van een kleine tuin op te nemen. Deze verkopers horen verhalen over zowel triomf als horror terwijl klanten de ups en downs van het bedrijfsleven onthullen.
Ze zien wat wel en niet werkt in de landschapsindustrie - successen en mislukkingen lopen net zo door hun deuren. Het probleem voor veel landschapsbedrijven is dat deze afdelingen en individuen vaak opereren in silo's, losgekoppeld van elkaar. Nu maakt landscapechat deel uit van het Green Industry Leaders Network (GILN) gepresenteerd door Corona en haar partners. Bass zegt dat de belangrijkste reden waarom de meeste landschapsbedrijven falen, is omdat ze hun werk verkeerd prijzen.
Een eigenaar van een gazonverzorgingsbedrijf schreef: „Ik leid nu al meer dan tien jaar mijn bedrijf voor gazononderhoud en landschapsarchitectuur. Te vermijden fouten bij het modelleren van bedrijven 1 Negeer de veiligheidsregels niet „Veiligheid eerst is niet alleen een slogan. Lawns is al 28 jaar actief en is momenteel de grootste franchise op het gebied van commerciële landschapsarchitectuur. We spraken met dealers en distributeurs in het hele land om te zien wat ze hebben geleerd van landschapsarchitecten die rocken en degenen die flopten.